BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Movie Terbaru Paling Best

Thursday, April 1, 2010

Dilema Otak - Otak

Dilema Otak - Otak


Otak-Otak Kempas  - Image

Gambar ( Otak-otak Kempas )

Hari ni dah macam - macam suwey melanda aku, dari awal bangun pagi kereta aku tak leh nak start .. selamat time baru2 nak Jumper pakai bateri spare tu tangan aku plak gatal-gatal nak try kononnya boleh hidup lah enjin aku, bakat kesabaran aku enjin kereta boleh juga di hidupkan, apa yg aku nak cerita ni bukan pasla kereta aku tetapi keadaan aku yg dah macam kais pagi makan pagi dan kais petang makan petang , macam yg dah sedia maklum kalau malam2 aku akan meniaga otak2 di restoran BRJ di Alam Damai ( tak tahu mana alam damai click sini ) , memang tiap2 petang utk sesuap nasi utk mengisi perut yg kelaparan, biasanya aku tiap2 tengah hari aku akan ke Jalan pekeliling untuk ambil stok otak2 aku , tetapi lama kelamaan aku dah bosan, letih !!!!, bukan kenapa pasal tetiap nak ambil mesti jammed, kalau nak amik time malam2 plak kesian kat brader tu pasal tempat supplier pun rumah family tak nak mengacau dia plak, bukan tak nak ambil banyak2 .. kalau ambil pun nanti aku nak letak mana otak2 tu aku takde peti ais besar, maximum tempat sejuk beku peti ais aku kat rumah pun boleh muat 4 je... aku tak tahu apa nak buat... tlg bagi aku cadangan , aku buntu, aku buhsan hari2 ulang alik benda yg sama ... ingat time kerja opis dulu je ada traffic jammed ni... dah sekarang tak kerja pun masih kena traffic jammed, aku bosan ... aku bosan... apa perlu aku buat???

A) Cari supplier yg dekat-dekat jer
B) beli peti ais besar ( Korang bagi modal la )
C) tak payah meniaga, melepak lagi best
d) Cari barang meniaga yg lain, ( selain Makanan )

Bantulah daku yg dlm Dilema ni, aku tak sanggup nak tempuh jammed hari2 semata nak amik otak 4 beg jer, letih korang tau tak, ni kereta aku dah rosak ni 3 hari dah aku tak meniaga, kira brapa byk aku rugi ...

2 comments:

Anonymous said...

aku pun niaga gak gerai makan...dlu ade roti canai...skrg dah takde...kalo ade otak2 pun ok gak...kalo nak share tapak ngan aku kat sri gombak...ni number aku 017-2533968

Mohd Shafiq izwan said...

jauh sgt tu bro.. kat sri gombak